Slutkörd, men nöjd.

Då har jag nu kommit hem efter att spenderat tre dagar i stockholm me att dövblindtolka. De har vart jätteroligt å man har lärt sej en hel del nya saker, men nu e jag helt slut. Kommer somna snabbt ikväll. =)

Igårkväll var vi på en "blindrestaurang", servicepersonalen va synskadade och de va kolmörkt. Inte en endaste lampa va tänd, de enda i lilla ljuset dom hade va en lykta i entrén, men annars becksvart. De va mycke spännande att testa hur de kan va att vara blind. Jag kan säga att de e inte lätt att försöka få mat på gaffeln när man knappt vet vart maten e, så man blev väl lite frustrerad ibland. Men de va väldigt roligt. =)

Nu ska jag duscha, äta å sova för att aldrig mer vakna... typ.. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

bilderna då!

2010-03-04 @ 17:59:24
Postat av: sandri

åå spännande, vilka bilder?

2010-03-05 @ 16:35:04
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

bilder från hotellet. Ska fixa de. =)

2010-03-06 @ 13:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test