Helgen!

I fredas kväll kom torsken å sandri hit. Dom kom rätt sent å vi skulle upp tidigt nästa dag så de blev bara lite tjöt innan de va läggdags.
På lördan gick vi upp runt halv sex för att åka till ullared! Vi hade kommit fram som beräknat om inte jag hade missat en avfart å om gps:en inte hade visat oss värsta omvägen genom alla byar som finns. De va jättefint landskap me all snö, men jag va liiite smått irriterad över att vi hade hamnat fel. Men till slut kom vi fram. Vi shoppade å shoppade å shoppade, runt åtta timmar tror jag. Hade lite ont i rygg, ben å fötter när vi va klara. Men nu e nästan alla julklappar handlade! =) Tanken va att vi skulle gå ut på kvällen, men de blev istället sällskapsspel å mys. =)
På förmiddan idag åkte torsken å sandri en snabbis till ullared igen å sen hem till örebro.
Jag har bara softat, har börjat packa nu äntligen, bara tre dar kvar!! Wiiii! =D
Jag å tobbe tog en paus å kollade på "snabba cash" innan, har hört både bra å dålig kritik, men jag tyckte nog varken elle. Den va verkligen inte bra, men den va inte jättedålig helle så.. okej film.
Nu ska jag packa lite till, kan inte låta bli. Alltså, de klart att man ska packa när man ska flytta, men vi bor ju rätt litet å allt vi använder e framme så jag kan inte packa ner allt för mycke redan nu. Men lite grann. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test