Kostymplanering

Om två veckor har jag å tobbe våran 25-års maskeradfest. Jag vet vad jag ska va å egentligen e de inte så svårt att hitta kläder till de. Jag vet ju exakt hur jag vill se ut, men hittar inte dom sakerna å jag blir TOKIG! Stans "bästa" maskeradaffär hade ju ingenting! Om dom e bäst i stan så undrar jag hur dom andra e.. förresten vet jag inte ens om de finns fler maskeradbutiker.. haha, de förklarar ju allt. Svårt att va bäst då. =P
Ja, nog om de. Måste sitta å fundera lite nu över min kostym. Å jag e sååå nyfiken över speciellt två personers kostymer, har ingen aning om vad dom håller på me. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag har mina aningar om din outfit :P

2010-10-03 @ 10:26:45
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

hihi...vi kommer vara så fina! hihi...jag hann inte fixa med min kostym idag men det kommer :P hihi

2010-10-03 @ 21:14:17
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

Jag kan säga så här. Vi har ju gjort dom själva...så förvänta dig inte att vi ska vara fina:)

2010-10-05 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test