FY!!!

Grattis Sverige, SD är nu med i riksdagen! Jag blir så otroligt arg, upprörd, rädd, orolig!
Hur tänkte man när man röstade på dom? Man undrar ju vart Sverige är påväg.
Alla andra partier har ju sagt att dom vägrar sammarbeta me SD så egentligen, va ska dom in i riksdagen å göra? Vi kan ju räkna med att det kommer bli en hel del diskussioner inom politiken nu iaf.

Jag tycker detta är så otroligt pinsamt, att de finns människor som tycker det är så farligt med andra kulturer i Sverige så att man måste rösta på ett främlingsfientligt parti?!

Usch, jag skäms!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

jag hoppas att du var duktig å röstade i år :P

2010-09-20 @ 18:00:46
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test