Bröllop!

Jajjemen, nu e de very offentligt att de vankas bröllop för herr Krüger å fröken Öberg. =)
I samband me förlovningen friade Tobbe till mej å jag sa självklart ja! Släkt å nära vänner har vetat de länge, men vi har inte varit så offentliga me de förrän nu. Vet inte riktigt varför, men de kändes bra att bara va förlovade först å vänta me att säga de till alla ett tag. Men idag ringde jag å bokade kyrkan 7/7 nästa år så nu vill jag berätta det för alla! =D

De ska bli så otroligt roligt, men de känns helt sjukt oxå. Ska jag gifta mej? Bli fru? Känns väldigt vuxet, men bra. =) Å de som känns nästan allra roligast e att Tobbe har alltid sagt att han inte varit så intresserad av att gifta sej, att de känns lite onödigt. Han ville gärna förlova sej, men sen räckte de enligt honom. Och jag har inte tjatat om de heller, jag menar vill han inte så vill han inte. Så därför blev jag så otroligt chockad när han friade! Han berättade för mej efteråt att han har tänkt på de ett tag att de skulle va kul att gifta sej, men han har inte sagt nått för han ville överraska. Å de gjorde han verkligen! E nog världens lyckligaste just nu! Tänk att jag ska gifta mej me världens bästa man! De ni! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis! Kul!! Ett "Gilla"-klick här kan vara till stor hjälp i planeringen. ;) http://www.facebook.com/Brollopsmagasinet

2011-08-03 @ 14:11:19
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: anna

Det ni, det är inte alla som får:) Ni är så fina ihop, så han kunde ju inte låta bli helt enkelt.

2011-08-03 @ 14:48:58
Postat av: A

Snyggt!

2011-08-12 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test