Softardag!

Idag e jag ledig. Skönt! Solen kommer fram lite grann då å då så jag ska passa på att gå en promenad, för man vet aldrig när de börjar regna igen! Dom senaste dagarna har de ÖSREGNAT konstant! Igår när jag skulle åka hem från ett uppdrag regnade de så mycket så jag såg inte vägen! Då e de mycket regn!
Så som sagt, de gäller att passa på när solen e framme. Jag ska gå ut om en liten stund, Elsa la sej precis i mitt knä för att gosa å jag tycker de e så mysigt, så promenaden får vänta lite. =)

I övrigt.. inget nytt.. eller jo! Tobbe har köpt en bil! =D så skönt att ha två bilar! Mitt jobb kräver att jag har bil så om jag jobbar samtidigt som Tobbe vill iväg får han snällt sitta hemma!
Nu i sommar har han iåfs tagit mc:n om jag har haft bilen, men de börjar bli lite för kallt för de. Å ibland när han åker iväg på kvällarna så e de ju jag som e "fast" här hemma. Så nu slipper vi pussla vårt schema för att båda ska ha bilen. As najs! En liten röd golf blev de för en billig peng. =)

Bröllopsplaneringen går sakta, men säkert framåt. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test