2:a advent!

Jaha, då va de redan 2:a advent! Tiden går fortfarande fort!

I torsdags provade jag bröllopsklänningar me mor min, så roligt, men samtidigt så pirrigt! =) Jag provade tre klänningar å fick en favorit. Jag vill inte skriva för mycke om den, de ska ju va lite överraskning på bröllopsdagen. =P Men jag kan säga att den e vit, lite draperad, figursydd å har lite släp. Jag har ju provat bröllopsklänningar en gång innan å då föll jag för samma stuk så de e nog nått sånt jag kommer köpa. Så jag vet min stil, nu ska jag bara hitta den bästa av dom alla! =)

Sen har jag ju även vart på spa, UNDERBART! De va skönt att komma iväg hemifrån å bara slappna av. Vi kom dit på eftermiddan, checkade in å bytte om till badkläder. Sedan fick jag massage å vi alla bubbelbadade. Efter de va de dags för julbord å oj, va vi åt! De fanns sååå många olika rätter, jag åt som aldrig förr. Dessertbordet va nog de bästa tror jag. =)
Dagen efter badade vi lite till å sen åkte vi hem. Senare på kvällen kom min lillebror hit för att spela tv-spel me Tobbe och jag roade mej me en bok. Cissi å Mattis svängde förbi en stund oxå, fortfarande ingen bebis! >(

Idag va Tobbe tvungen att jobba nåra timmar, stackarn. Jag har softat, tränat en liten stund å sen återgått till att softa. =)

Kommande veckan e full me jobb å lite andra roligheter så de e fullt upp!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test