Hundvakt

Igår skulle Tobbe å Mattis på mc-fest å Cissi jobbade så jag fick va hundvakt till Cissis å Mattis hund Zelda. Jag har passat henne innan, men då bara en kort stund. Men nu hade jag henne hela kvällen, plus att hon å mattis sov över här inatt. Allt gick jättebra, bättre än jag trodde. Jag e inte van vid hundar å hon e en rottweiler/schäfer som består av 30 kg muskler så hon e liiite starkare än mej, men de gick jättebra att promenera med henne. Jag blev så sugen på att ha en egen hund, så mysigt! Å så kommer man ut mer me. Däremot va väl inte katterna så jätteförtjusta i henne, men de fick gå ändå. =)


Zelda fick ligga i våran säng.

Sivan å Elsa satt i fönstret hela kvällen å övervakade sin gäst.

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: a

voovv vooovv

2011-01-18 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test