Gräsänka!

Jahopp, då va man gräsänka i helgen. Tobbe å Mattis har åkt på sin årliga tripp till Höljes för att kolla på motorcrosstävlingar. Tyvärr jobbar jag hela helgen å kan inte följa me. =P
nä, jag e faktiskt inte så ledsen för att jag missar de, inte min grej alls. Å när han ändå inte e hemma så kan jag likaväl jobba så de känns helt okej.

Håller på att laga mat nu, elle ja, laga å laga. Jag har lagt in en bakpotatis i ugnen å väntar på att den ska bli klar. Så ansträngande. =) ska försöka få "la baguette"-känsla över maten idag, me sallad å ost å kycklingröra till. Mums!

De har va allt för mej den här gången! Ha´re bra!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag är också gräsänka den här veckan, Benjamin är på Peace & Love...

2011-07-01 @ 13:15:09
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test