Helg!

Då va de fredag å helg! De e sjukt va tiden går fort!! Nyss va de måndag å jag längtade till helg å nu e den här! Jag har haft fullt upp hela veckan me jobb å jobbmöten så jag känner mej helt slut!

Idag jobbade jag på förmiddan å efter de träffade jag Daniel. Vi lunchade å fikade ihop ett par timmar, mycke trevligt! =) Sen åkte jag hem, pussade lite på Tobbe å sa hej till två av hans jobbarkompisar som va här, sen stack dom iväg för att käka julbord som deras jobb bjuder på idag.
Själv har jag tvättat å städat lite, plockat fram adventsljusstakarna så de e ljust å fint här inne! Jag har lyssnat på musik, käkat, knaprat på lite godis då å då.. Japp, de e nog allt. =)

Imorn e de lugnt på dagen, men på kvällen e de partajj hos Daniel! Vilket innebär en lugn söndag. =)

De e min helg! Ha´re gött!! =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test