Två roliga ting!

Denna veckan händer de roliga grejjer! =)
Igår, idag å imorn har/ska jag jobba, MEN på torsdag ska jag å mor min (å cissi, om hon kan, hon ska ju föda när som helst nu) kolla på bröllopsklänning! =D jag har provat innan men den affären va inte så spännande.. nu ska till en affär mitt i centrala borås, jag har gått förbi butiken flera gånger å kollat i skyltfönstrena å dom har mycke snyggt! De ska bli roligt! =)

Sen på fredag till lördag ska jag, tobbe, hans syster å hennes sambo, åka på SPA! Hur härligt e inte de?! =) De va så längesen jag fick massage å de behövs verkligen nu! Så ont i axlarna! De ska bli underbart! =D


// Miss Universum 

Kommentarer
Postat av: a

Underbart var ordet. Lycka till med klänningarna :)Den uppdateringen vill jag inte missa!

2011-12-01 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test