De går bra nu, kompis de går bra

Jag bloggar inte ofta, som jag har skrivit om tidigare. Jag har faktiskt inte så mycke att skriva om längre. När jag pluggade skrev jag om skolan, om allt roligt å allt tråkigt som hände där, om va jag gjorde på fritiden bla bla bla. De hände mer skrivbara saker då jämfört me nu. Eller så gjorde de inte alls de, jag hade kanske bara mer lust att blogga då..
Jag jobbar skitmycke, vilket märks på lönen rejält! =D Och sen såklart jag träffar vänner och familj och sånt på min lediga tid, men varför ska jag skriva de varje gång? De finns vissa bloggare som alltid skriver "idag har jag tränat", "idag har jag jobbat", "idag har jag lagat mat" osv osv. Sånt man gör typ varje dag, varför ska jag berätta de för er jämt? De får ni ju ändå veta på facebook. =P
Sen så händer de faktiskt en del roliga saker som jag tänker att jag ska blogga om, men de blir liksom inte av..

Men iaf, jag jobbar å sliter å livet rullar på som vanligt! De här me bröllopslokal har fortfarande inte löst sej som vi vill än..
Vi hittade en till lokal som lät bra, men den kostade 10 000 kr, bara lokalen!! Sen va man tvungen att beställa catering genom dom å plötsligt va vi uppe i en summa på alldeles för många tusen kr än va vi har lust att slösa. Så de blir inget me de! Å så e de me de flesta lokalerna här omkring.. men de löser sej! =)

Va mer.. Jo, i helgen fick en av mina närmaste vänner barn! Så underbart! Längtar efter att få träffa den lilla krabaten. =)

Jag har bytt till vinterdäck på bilen (eller jag å jag.. tobbe) å tvättat den (de gjorde faktiskt jag) alldeles skinande ren så nu e den redo för vintern! =)

Jag har ont i axlarna å tänker gå å bli masserad.. men så va de ju de här me att hitta tid till allt.. me de e ett måste nu känner jag!

Jag måste oxå boka tid till att prova fler bröllopsklänningar! De ser jag fram emot! =D

Jag har bytt från sommartäcke till duntäcke så jag överlever i vinter när de e frost i lägenheten.

Jag önskar mej en kock i julklapp så att jag slipper leva på mackor hela dagarna. Ja, tobbe kan väl oxå självklart laga mat men när vi båda har jobbat en heldag så e ingen av oss särskilt sugna på att laga mat, så tack den som uppfann smörgåsen! Speciellt tack till den som uppfann den glutenfria smörgåsen! =P

Men verkligen INTE ett tack till den som uppfann Göteborgs stadstrafik! Vi e fortfarande inte riktigt vänner än..

Jag träffade Cissi å Mattis i helgen, alltid lika roligt! =)

Jag har tvättid på onsdag.. inte så kul, men ett måste..

Ja, nu tror jag att jag har berättat allt som händer i mitt liv just nu så ni klarar er nåra veckor tills nästa uppdatering. =)

// Miss Universum

Ps. De e bara 8 månader kvar till bröllopet, PANIK! =D ds.

Kommentarer
Postat av: a

se till å önska er saker som kan vara använbart till bröllop och bröloppsresa i julklapp :)

2011-11-03 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test