Sportlov!

Då va de sportlov denna veckan! Jag har oxå haft lite lov, tog ledigt från jobbet måndag, tisdag å onsdag å tillägnade dom dagarna till mina syskonbarn Ida å Carl. Vi har varit på bio, Navet (teknik å experimentcenter för barn), Tropikhuset å ätit både pizza å McDonaldsmat. Å därimellan bara myst å kollat på film. Så vi har haft fullt upp. Å kul va de. =)

Förutom de så har jag även varit me Sivan hos doktorn, hon hade fått urinvägsinfektion. De blev ett dyrt besök!! Men självklart va de värt de, hon mår redan mycke bättre!
Jag har även beställt min vigselring idag å fått veta att min bröllopsklänning har kommit till affären så när som helst kan jag åka å hämta den! Åhhh, detta e så spännande! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: torsken

Åh! Vad härligt för dig :) önskar man kunde följa allt som händer dig i verkliga livet...! Ska bli så spännande att se dig i sommar! Kramar till dig <3

2012-02-16 @ 19:43:23
Postat av: a

Å vad spännande! Undrar hur dom ser ut:)Mysigt med lite sportlovsmys också!

2012-02-17 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test