Sol!! B)

Då va äntligen våren här på riktigt! Känns faktiskt mer som sommaren e här, iaf på dagarna. På kvällarna e de fortfarande lite kyligt. Idag e de 17 dagar kvar tills vi får vårat hus!! Sååå spännande!
Vi va uppe vid huset igår å hjälpte till att flytta lite möbler å då gick jag runt i min trädgård å tänkte att här ska jag ligga å lata mej heeela sommaren! =)
Jag köpte ju en massa fröer för att tag sen som jag måste så nu, innan de e försent! Men var har jag lagt dom?? Jag har letat överallt, förstår inte vad jag har gjort av dom! Ni vet, ibland lägger man saker på logiska ställen tror man, när man väl ska använda de vet man inte alls vart man har gjort av de. Jaja.. de kommer väl fram i flytten om inte annat.
Min sportbh har oxå försvunnit! Hur då? Har letat överallt bland mina kläder, men den e borta! Så konstigt! För ett par dagar sen hittade jag mitt räkna-ner-till-julafton-ljus. Jag letade som en galning efter de i julas, nu hittade jag de i städskåpet?! Va gjorde de där? Ska bli spännande å se var jag hittar min fröer å min sportbh. =)

Nu ska jag ut å sola innan de e dags att jobba!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

Äh, sportbh'n har du ju "råkat" packa ner lite förtidigt, försök inte :) Kanske ligger fröna där också och gror nu....så blir det en salladbh sen :D

2012-05-07 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test