v. 23

Jaha, idag går jag in i v. 23! Tiden bara rusar iväg! Kan inte riktigt förstå att jag redan har varit gravid mer än halva tiden nu. Häftigt. =) Häromdagen köpte vi en barnvagn! De e inte den billigaste investeringen vi har gjort, men den va fin å ny å våran trollunge e värd de. ;)
I övrigt rullar livet på typ som vanligt. Som alltid på sommaren så e de ganska lugnt me tolkjobb, men eftersom jag jobbar extra på Dressman i sommar gör de inte så mycke. De värsta e bara att jag har drabbats av "hälsporre", vilket e jobbigt eftersom jag står eller går 99 procent av tiden på Dressman. Hälsporre e när man har ont under fötterna, typ i hålfoten. Jag har tydligen använt icke-fotriktiga skor lite för mycke. Men jag har ju alltid använt dåliga skor så de e konstigt att de kommer nu. Kanske att graviditeten påverkar. Iaf, höger fot e värst så jag t.o.m haltar ibland. Jaja, jag mår bra i övrigt så nu ska jag inte klaga mer. =)

På fredag drar jag å tre tjejer till halmstad för att se gyllene tider! De ska bli så sköjj!! =D återkommer sen å berättar hur de va. =)

Das was alles för idag! Over and out!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test