Nättrosa å amnings-BH

Varning för lite äckliga detaljer!

Efter att gått över tiden 6 dagar kom äntligen vårt älskade troll ut! De e konstigt hur mycket kärlek de finns till en person man inte känner!
Vardagen har ändrats från att "jag gör vad jag vill när jag vill" till "jag gör typ vad jag vill efter att jag har ammat å bytt blöja.. å du har somnat".
Kläderna består numera av nättrosor me elefantbindor (du blöder tydligen efter en förlossning) å amnings-BH. Eller nättrosetiden e faktiskt precis över, tack å lov, men amnings-BHn sitter som gjutet på kroppen dygnet runt! =P
Jag tänker inte skriva massa detaljer om förlossningen, bara att den gjorde apont men gick bra!

Sa jag förresten att de va världens sötaste son jag å tobbe fick? Helt sjukt att de blev så. =)



// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla fin!! :))

2013-11-17 @ 14:58:54
URL: http://konstoannat.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tänk att vanliga trosor kan vara en lyxvara. Eller en ren tröja :P
Han är så himla söt!

2013-11-17 @ 18:24:02
Postat av: Tina

Jag älskar er lille son! Fast jag bara luktat på honom i två minuter! Så fin , go, mjuk och söt! Det är bäst du kollar en gång extra när jag har varit hos er så nån inte fattas när vi åkt ;)

2013-11-18 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test