Blä.

Idag e jag inte på bra humör märker jag. Har sovit dåligt, har ont i ryggen å e bara allmänt irriterad. Klockan e bara kvart i elva än så länge, så förhoppningsvis blir jag gladare under dagen. =) 
"Vad händer annars då?" undrar ni. Jo, de ska jag berätta. 
 
I fredags var jag å Ida hela dagen i Ullared, apkul! =) Jag va lite orolig att jag inte skulle orka, men jag klarade mej bra över förväntan! Hade lite ont i ryggen på kvällen, men inget som störde min nattsömn iaf. Jag va så trött så jag sov som en stock, behövde inte ens gå upp å kissa. =P Å nu e nästan alla julklapparna inhandlade, så skönt!! 
 
På lördagen skulle jag å Tobbe hem till Sara å Sappen för att äta lunch, trodde jag ja! Men när vi kom dit så var hela tjejgänget samlat å överraskade mej med en babyshower! Så roligt! =D Vi åt gott, tjöta en massa skit, fikade, plus att dom gav mej (bebisen) presenter. (bilder kommer) Dom hade även planerat nåra lekar, t.ex fick jag byta bajsblöja (de va choklad i blöjan) på en docka å gissa vilka bebiskort som tillhörde rätt kompis. Mycket trevlig eftermiddag! =D
På kvällen åkte vi hem till Tobbes bror som hade födelsedagsfest.
Behöver jag säga att jag va halvdöende när jag kom hem?! =P
 
Söndagen började lugnt, jag slog in julklapparna å bara gick runt här hemma å småpillade. Sen på eftermiddagen åkte jag till en kompis på Tupperware/ljusparty. 
Japp, de va den helgen! 
Måndags va min första dag som "mammaledig", jag städade å tvättade lite men gjorde de i lugn takt. =) Å igår gjorde jag INGENTING! Å de va skönt. =) Idag får jag se va som händer.. om humöret blir bättre ska jag laga massa mat å frysa in. Läste de på nätet att när ungen har kommit kan de va svårt att hinna med matlagning så ett tips va att frysa in en massa matlådor redan nu. Så de ska jag göra. =) Fast, haha, känner jag mej själv rätt så blir väl "massa" matlådor typ tre st. =P
 
// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

Tre är bättre än noll ;-D

Svar: Sant! =)
Miss Universum

2013-10-16 @ 18:45:43
Postat av: a

ang matlådor: du kommer tacka dig själv varje gång du kan ta ut en matlåda fr frysen! Annars får man leva på chips, det går också. Frys in fikabröd också när du ändå är i farten, det går också åt :P

Svar: Åh fikabröd! Bra idé! =)
Miss Universum

2013-10-17 @ 19:43:16
Postat av: Tina

Fikabröd fixar mor! ;)

Svar: Ja, smart tänkt. =P
Miss Universum

2013-10-19 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test