Trött, tröttare, tröttast..

E nått så otroligt trött! Ja, jag e i nionde månaden, de påverkar såklart MEN hade jag bara fått sova på nätterna så hade jag varit piggare! Nästan varje natt vaknar jag å bara e vaken. Ibland kan de bero på att jag e toanödig eller har ont i höfterna, men oftast vaknar jag utan anledning. Å ligger i en-två timmar å bara väntar på att få somna om. E ju aptrött på mornarna sen! Tycker synd om Tobbe som måste dela säng me mej, jag vrider å vänder mej hundra gånger för att hitta en bättre ställning så jag kanske somnar. Haha, tur att han sover djupt. =)  
 
I övrigt rullar allt på. Men usch va man inte e sugen på att göra nått när de e sånt här väder. De e småregn, mulet å kallt. Gillar hösten bättre me sol. Men samtidigt e de lite mysigt att tända i vedspisen på morronen å känna värmen spridas i köket när man äter frukost. =) 
 
Nä, nu ska jag göra nått vettigt. Ha´re gött!!
 
// Miss Universum
 

Kommentarer
Postat av: a

äh han kan gott vakna! Hoppas du får sova lite bättre sista veckorna....sov på dagen!

2013-10-08 @ 16:33:28
Postat av: Sandri

Ta hand om dig! Lyssna på lite radio i lurarna eller nå om du inte kan somna. Brukar hjälpa :))

2013-10-09 @ 19:06:37
URL: http://konstoannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test