Tänder?!

Jag tror minsann att vår yngsta familjemedlem håller på att få tänder! De dregglas litervis, de tuggas frenetiskt på händer å saker, de gnälls å så feber på de. Japp, tänder! Hoppas jag för annars vet jag inte va de e. Men nu sover han iaf å jag har egentid i soffan. Tobbe e iväg å tittar på ett par kompisars band som uppträder. En lagom aktiv lördagkväll. =)

Han börjar bli så stor nu, min lille älskling. Vi har plockat undan babysittern, babygymmet å lite andra saker som han inte använder längre. Plus att vi har bytt från liggdel till sittdel i barnvagnen nu. De har vi iåfs gjort sen han va 4 månader eftersom han e så nyfiken å minsann inte vill ligga ner som andra barn gör. ;) (fast han kan såklart ligga ner i sittdelen oxå.)
Å självklart e de roligt att han växer å utvecklas men oj, vad nostalgisk jag blir när jag plockar undan sakerna. Min lilla bebis, var tog du vägen?! De e väl all nostalgi som får en att skaffa syskon sen. =P

Men hörrni, vilket härligt väder vi har fått! Äntligen!! =D Soligt å varmt!

Imorn ska vi hälsa på ett par vänner som fick barn för två veckor sen. Ska bli så roligt! Adam kommer säker kännas jättestor bredvid den lilla tjejen. =)

Ha´re bra, kexchokla!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test